Welshop heeft de klantreis top of mind. Om deze te blijven verbeteren, is het belangrijk om te achterhalen wat de ervaring van de cliënten met Welshop is. In de periode van 27 september t/m 31 december 2024, krijgen cliënten, die zich hebben aangemeld voor een behandeling bij een van onze partners, een enquête voorgelegd.
Scores:
Overall waardering van Welshop: 8,1
De duidelijkheid van de informatie: 8,2
De wachttijd: 7,8
Het aanbod: 8,8
Een mooie score, waar we heel tevreden mee zijn. Voor de meeste cliënten is de korte wachttijd de belangrijkste reden om voor Welshop te kiezen.
Waarom voor Welshop gekozen:
- Korte wachttijd (73%)
- Advies zorgbemiddeling (45%)
- Gevonden via internet (18%)
- Zelf kiezen (9%)
Verder blijkt uit de antwoorden dat meer dan de helft positief is over online behandelen (53%). Meer dan de helft heeft nooit eerder een ggz-behandeling gevolgd (53%) en ruim een derde wel (37%). Uit de opmerkingen blijkt dat de cliënt vooral het volgende belangrijk vindt: de wachttijd, communicatie, psycholoog.