De afgelopen periode sprak Welshop met meerdere zorgverzekeraars over onze partners. We hebben concreet de samenhang tussen plafonds en het wegwerken van wachtlijsten besproken. We legden onze visie over een lerend netwerk uit. En we vertelden over de samenwerking tussen de verschillende aanbieders zodat we mensen op de juiste plek krijgen en we gaven aan dat we dit wachtlijstvrij kunnen blijven aanbieden. Deze elementen samen, bieden opening voor betere financiële afspraken voor onze partners die hun aanbod tonen op de website van Welshop. Tevens krijgen we van zorgbemiddeling terug dat ze erg tevreden zijn over de dienstverlening van Welshop.
Daarnaast bespraken we een eventuele IZA-aanvraag met CZ. Zij gaven aan dit een interessante gedachte te vinden en mogelijkheden te zien. Zij voorzien, net als wij, dat door het vormen van een lerend netwerk, verbeteringen en innovaties in het digitale landschap van de GGZ sneller kunnen worden vormgegeven. Zij verwachten dat voor de partners financiële ruimte kan worden aangevraagd.