In een wegwijsgesprek maken we je telefonisch ‘wegwijs’ in Welshop. We kunnen dan antwoord geven op alle vragen die gaan over hoe Welshop werkt. Bijvoorbeeld:
- Welke behandelingen en coaching biedt Welshop?
- Hoe kun je je aanmelden?
- Wanneer kun je starten met je behandeling?
- Hoe zit het met de kosten?
- Heb ik een verwijzing nodig?
In een wegwijsgesprek kunnen we niet ingaan op jouw klachten of je hulpvraag. Zo kunnen we ook niet vertellen of een bepaalde behandeling geschikt is voor jou. Als je daarover met iemand wilt praten raden we je aan een afspraak te maken met je huisarts. Bespreek welke klachten je hebt en welke invloed die klachten hebben op jouw dagelijks leven, en dat je daar hulp bij nodig hebt.
Hoe werkt het?
Het werkt eigenlijk heel eenvoudig:
- Je kiest in het formulier hieronder een dag en tijd voor het wegwijsgesprek.
- Op de door jou gekozen tijd word je gebeld door een van onze medewerkers.
- Het gesprek duurt maximaal 20 minuten
Het is handig als je tijdens het wegwijsgesprek achter een computer of tablet zit, zodat je samen met ons naar Welshop kunt kijken en we je stap voor stap kunnen laten zien hoe Welshop werkt.
Anoniem en vertrouwelijk
We gebruiken jouw naam en contactgegevens alleen voor het plannen en het kunnen voeren van het gesprek. Het gesprek is vertrouwelijk en wordt met niemand buiten Welshop gedeeld, dus ook niet met bijvoorbeeld je huisarts of je zorgverzekeraar.