De route die een cliënt aflegt voordat hij of zij een product bij Welshop bestelt, moet zo comfortabel mogelijk verlopen. We nemen de cliënt bij de hand om hem zo op een makkelijke manier tot zijn keuze te laten komen. Dit doen we door te werken met overzichtelijke tekstblokken, eenvoudige teksten, handige filters en het eenvoudig houden van het aanmeldproces. We proberen zo duidelijk mogelijk te vertellen wat online behandelen inhoudt, hoe het aanmeldproces verloopt en – niet onbelangrijk – wanneer iemand kan starten met de behandeling. Daarom is het ook zo belangrijk dat al onze partners ons direct op de hoogte stellen als er wijzigingen zijn, vooral in de wachttijd. Omdat we een kleine organisatie zijn, kunnen we snel schakelen, waardoor de website altijd actueel is. Hierdoor kunnen we de verwachtingen van de cliënt goed managen.
Cliëntervaringen
Maar wat zegt de cliënt eigenlijk van onze dienstverlening? De scores die ze Welshop geven, zijn te vinden in het artikel ‘Cliënt waardeert Welshop met een 8,1’. Hier een greep uit de reacties.
Ga zo door, er zijn helaas genoeg mensen met problemen in Nederland.
Eerst moet je voor jezelf zorgen zodat je daarna voor een ander kunt zorgen.
Er staat veel informatie op jullie website. Er zit voor iedereen wel wat tussen.
Was just browsing the site and was impressed by the layout. Nicely design and great user experience. Just had to drop a message, have a great day!
Over onze zorgaanbieders
Cliënt Leerfabriek
Ik ben ontzettend blij met de professionele hulp die Jaqueline bood en het uitstekende resultaat.
Aldus de 75(!) jarige cliënt.
Cliënt Mindler
De communicatie was duidelijk en to the the point.
Ik ben snel geholpen.
Cliënt GGzE
Ik kreeg supersnel een reactie voor een intakegesprek. De terugkoppeling daaruit volgde ook supersnel en ik ben nu al in behandeling! Dat is echt sneller dan ik ooit heb meegemaakt! En ik ben erg blij met mijn behandelaar en met de inhoud van het programma. Ik heb er veel invloed op en het wordt samen met mij samengesteld naar mijn wensen.
Cliënt Aeffectivity
Ik kon snel terecht en vind dat de behandeling tot nu toe goed verloopt. Ik heb een fijne klik met de behandelaar.
Cliënt Sol
Goede communicatie, fijne therapeut, dingen zijn snel geregeld.